MiQa’s functionaliteiten
Wat kan MiQa?
Het unieke algoritme van MiQa maakt het mogelijk om schoonmaakwerkzaamheden in real-time te beoordelen op kwaliteit. Maar MiQa kan nog veel meer.
MiQa als dagelijkse tool
Simpel, naadloos en snel
Simpel in gebruik
MiQa maakt makkelijk. Dus het gebruik van de app is ook makkelijk, zelfs de eerste keer. Essentieel voor de efficiency bij wisselende personele bezetting.
Naadloze integratie
MiQa is ontworpen op basis van de dagelijkse praktijk en is daarom eenvoudig te integreren in iedere organisatie.
Snel inzetbaar
Brede operationele inzetbaarheid is snel te realiseren door ons full service concept waarbij we helpen bij het trainen van je nieuwste medewerker: MiQa.
MiQa’s functionaliteiten
Tal van krachten waardoor MiQa jouw organisatie verbetert
Planning en taakverdeling
Met MiQa maak je eenvoudig een planning met gepersonaliseerde takenlijsten en relevante reserveringsinformatie zodat iedereen weet wat te doen. Dit kan via de web-app maar MiQa werkt ook samen met je huidige PMS.
Navigatie en routing
Vakantieparken en grote locaties profiteren van hyper accurate navigatie. Tot 2 meter nauwkeurig navigeert MiQa medewerkers naar de werklocatie waarmee veel tijd bespaard wordt.
Werkinstructies
MiQa laat medewerkers precies zien hoe de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden, in de eigen taal en on demand. Dit scheelt supervisors instructietijd en draagt direct bij aan de consistentie en productiviteit.
Automatische kwaliteitscontroles
MiQa automatiseert kwaliteitscontroles door gebruik te maken van AI-beelddetectietechnologie. Fysieke controles door supervisors zijn daarmee verleden tijd.
Inventaristelling
MiQa kan door het maken van een enkele foto inventaris tellen van bijvoorbeeld guest supplies, inhoud minibar, servies en meer. Hiermee bespaart MiQa veel waardevolle tijd van de schoonmaker.
Feedback
Dankzij de directe en gerichte feedback van MiQa weten medewerkers meteen of werkzaamheden extra aandacht nodig hebben. Hierdoor wordt controle efficiënter, de kwaliteit van schoonmaak hoger en medewerkers worden autonomer.
Supervisor tool
De supervisor is volledig op de hoogte, kan kamers controleren, feedback geven en eventueel extra last-minute instructies of wijzigingen doorgeven. Komt een gast toch wat eerder? Zo geregeld met MiQa.
Vertaalhulpmiddel
Afstemming met de supervisor gebeurt via de app en wordt door de AI van MiQa real-time vertaald in de doeltaal van de medewerker. Zo neem je risico op miscommunicatie weg en verhoog je werkplezier.
Tijdsregistratie
Na het afronden van een taak wordt de tijd die de medewerker hieraan besteed heeft automatisch geregistreerd.
Periodieke werkzaamheden
De frequentie van taken worden precies bijgehouden. Zo wordt het bijhouden van periodieke werkzaamheden eenvoudig. Eens per week de kalk verwijderen? MiQa plant dit automatisch voor je in!
Rapportages
Alle data wordt gebundeld in een waardevol dashboard. Dit maakt het mogelijk om het proces en de kwaliteitsstandaarden verder aan te scherpen dankzij inzicht in duur en performance van taken.
MiQa in één totaaloverzicht
MiQa
- Kwaliteitswaarborging door beeldmateriaal
- Kwaliteitsmaatstaf direct op de werkvloer inzichtelijk
- Beeldherkenning
- Beeldanalyse
- Beeldbeoordeling
- Logistieke ondersteuning voorlopen, linnengoed aanwezig of niet
- Tellen van inventaris
- Managementrapportages
- Uitgebreide stuurinformatie
Supervisor
- Web-app & mobiele app
- Inladen van werklijsten
- Werkverdeling
- Toevoegen van periodieke taken
- Real-time inzien vorderingen van de schoonmaak
- Real-time vorderingen zien op plattegrond
- Aanpassen van werkverdeling
- Chatten met alle gebruikers in diverse talen
- Versturen van notificaties
- Tijdsregistratie
- Inzien van rapportages
Medewerker
- Gepersonaliseerde werklijsten
- Inzicht in reserveringsinformatie
- Navigatie
- Visuele werkinstructie en uitleg
- Real-time visuele feedback
- Direct inschakelen technische dienst
- App en chat in eigen taal
- Dicteerfunctie beschikbaar